Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizza&Pasta House. Meer weten? Ontdek meer
D
20 jun 2026 om 21:42
2 uur wachten
Marwan
20 jun 2026 om 21:30
Ik heb een pasta kipsate besteld ik krijg veelste weinig kip en daarbij wachtte ik bijna anderhalfuur, de room van de pasta was ook te waterig
Gincho
16 jun 2026 om 1:04
Delicious!
vigneshwer
13 jun 2026 om 0:16
The Pizza was amazing , A very good , fresh and tasty one and super fast delivery .
Merih
11 jun 2026 om 1:19
Danke u wel
Luboš
9 jun 2026 om 17:30
That m******* he forgot the Coca-Cola and told me he gonna bring me the Coca-Cola but he didn’t. I wouldn’t be complaining but his attitude pissed me off he said he will do but he didn’t…
VNK
1 jun 2026 om 20:20
bizar die 12 nietjes in tasje. klantonvriendelijk....je moet het tasje aan stukken scheuren om het eten eruit te krijgen. ook raken je handen beschadig door de nietjes aan de binnenkant van tasje. 1 nietjes aan bovenkant van opengescheurd tasje. bizar !
VNK
30 mei 2026 om 18:11
er zijn natuurlijk geen 15 nietjes in het tasje nodig. 1 lijkt mij ruim voldoende. moeilijk openmaken met 15 helaas
abdullah
29 mei 2026 om 20:58
Heerlijke pizza’s en nieuwe saté pasta
Fagja
27 mei 2026 om 8:30
Het was heerlijk
Damen
25 mei 2026 om 16:45
Eten was slecht saus was slecht als ik geen sterren kon geven deed dat.